Teaming i matching gift (donatiu compartit) El Teaming és una iniciativa solidària per reunir microdonacions dels treballadors d’una empresa, de manera que juntes sumin una quantitat amb més força que fent-ho individualment. Una forma de fer Teaming és aportant 1 € de la nòmina de cada treballador que vulgui col·laborar voluntàriament. El resultat és que l’aportació d’una quantitat simbòlica i voluntària, poc significativa per totes les butxaques (1€ al mes), es transforma en un valuós ajut permanent per a Nexe Fundació. A més a més, algunes empreses sensibilitzades donen un valor afegit a l’aportació dels seus treballadors i doblen la quantitat. És a dir, que si entre els treballadors s’han recollit 2.000 euros, l’empresa afegeix una aportació pròpia de 2.000 euros. Aquesta forma de col·laborar implica conjuntament l’empresa i els treballadors, és un treball en equip. Organització d’iniciatives solidàries Els treballadors de la teva empresa poden optar per ser creatius i organitzar les seves pròpies iniciatives per aconseguir diners i col·laborar amb els nens amb pluridiscapacitat de Nexe Fundació mentre es diverteixen amb el grup solidari. Exemples:

• Comprar el llibre Mimi i la girafa blava (edicions en català i castellà)
      • Donar l’import del regal de Nadal al projecte de Nexe Fundació
      • Fer un partit de futbol i cobrar entrada
      • Organitzar una barbacoa o una festa i animar els teus amics a col·laborar en la iniciativa
      • Organitzar una cursa de bicicletes, de patins o una passejada, i cobrar la inscripció
      • Convèncer el teu entorn que destinin part dels regals de comunió, casament… per donar suport econòmic a Nexe Fundació
      • Fer un bingo popular
      • Fer una porra solidària
      • Fer un mercat de segona mà i recollir diners per a Nexe Fundació

Sigues creatiu i impulsa la teva pròpia iniciativa solidaria! Proposa’ns una idea: Formulari

Contacta’ns per més informació