Fes el teu donatiu

Calendari Solidari
Mou-te pels Quiets

Vull col·laborar

El Calendari Mou-te pels Quiets neix de la iniciativa de l’Associació de Mares i Pares de Nexe Fundació (AMPA de l’escola bressol especialitzada “Les Girafes Blaves”). El compromís d’alguns d’aquests pares i mares continua fent possible l’edició del calendari, implicant a persones de referencia en el seu àmbit, per tal de sensibilitzar i captar fons per seguir endavant amb el projecte de la Fundació.

Com és el Calendari?

Calendari.2016_Judith.Mascó

Editem dues versions del Calendari, un de sobretaula que pots adquirir amb un donatiu de 5 euros, i un altre de paret que pots adquirir per un donatiu de 7 euros.

Amb el teu donatiu col·labores en els tractaments d’atenció especialitzada que Nexe Fundació realitza per a millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat.

Us animem a tots a fer-vos amb exemplars del calendari i a difondre i animar al vostre entorn (família, amics, empreses…) a adquirir calendaris. Entre tots SUMEM per fer créixer a Nexe.

Us animem a tots s fer-vos amb exemplars del calendari i a difondre i animar al vostre entorn (família, amics, empreses…) a adquirir calendaris. Entre tots SUMEM per fer créixer a Nexe

Donatiu 5€ – 7€

Vull col·laborar

Nexe Fundacio

nexefundacio@nexefundacio.org

Travessera de Dalt 100 - 08024 - Barcelona

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades de caràcter personal s’incorporaran al fitxer “SOCIS”, del que és responsable NEXE FUNDACIÓ PRIVADA, i que autoritzeu al seu tractament amb la finalitat de gestió de les dades dels socis i col·laboradors de la Fundació per a les donacions, així com per a l’enviament d’informació relativa al funcionament de la Fundació i per a comunicacions posteriors si no us oposeu a aquest tractament.

Les vostres dades no seran cedides a persones físiques ni jurídiques públiques o privades sense el vostre consentiment o si no ho autoritza una llei.

Així mateix se us informa de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, mitjançant petició escrita a NEXE FUNDACIÓ PRIVADA, al carrer Escorial, 169, 08024 Barcelona, o al correu electrònic info@nexefundacio.org.