La teva col·laboració és fonamental per donar a conèixer la nostra feina a més gent cada dia i aconseguir que se sumin al nostre esforç. Com ho pots fer? Xarxes socials. Nexe Fundació té presència oficial a les principals xarxes socials. Pots seguir-nos. Convida als teus amics a visitar la nostra web. La teva recomanació serà molt més efectiva que una campanya de publicitat. Una bona manera de fer-ho és enviant una notícia de Nexe. Veuràs que a la part superior de cada notícia tens diverses opcions. Una d’elles és «Enviar a un amic» per correu electrònic. Una altra és «Share», per compartir a les xarxes socials.

Nexe Fundació té presència oficial a les principals xarxes socials. Pots seguir-nos.

Contacta’ns per més informació