Patrocina una activitat

Any rere any i sota el lema «Mou-te pels Quiets», Nexe Fundació organitza iniciatives solidàries per sensibilitzar i visualitzar la realitat dels Quiets, els nostres infants amb greus discapacitats, i per captar fons. Per dur a terme aquestes activitats, tenim unes despeses d’organització i implementació. És per això que busquem empreses patrocinadores, que es vinculin a alguna d’aquestes activitats. Gran part del retorn cap a l’empresa serà la visualització del seu logotip en la difusió i el desenvolupament de l’activitat. Activitats any 2015:

• Concert
  • Calendari

Fes Donació de Productes o Serveis

Les empreses poden col·laborar amb Nexe Fundació cedint béns i serveis. A l’estalviar despeses, Nexe pot destinar més recursos a millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Exemples:

Assessoria jurídica
Assessoria tecnològica
Cessió d’espais publicitaris
Formació dels treballadors de Nexe Fundació
Cessió de sales per a reunions, conferències o actes
Donació de material
Altres

Voluntariat Corporatiu

Una forma de donació molt important és donar el teu temps: fer de voluntari actiu en entitats socials. Nexe Fundació realitza campanyes de sensibilització cap als treballadors, i pot desplaçar-se a la teva empresa per acostar-vos a la realitat dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Els treballadors poden oferir part del seu temps per participar en algunes activitats de la fundació. Exemples, entre d’altres:

Barclays: treballadors d’aquesta entitat bancària han acompanyat els professionals de Nexe en l’atenció dels infants durant les sortides d’oci: anar al Zoo, activitat a la muntanya, etc.
Agrupació Mutua: cessió d’un pediatre que reforçar la tasca duta a terme per la infermera de Nexe.

Implica el teus Treballadors

Teaming i matching gift (donatiu compartit) El Teaming és una iniciativa solidària per reunir microdonacions dels treballadors d’una empresa, de manera que juntes sumin una quantitat amb més força que fent-ho individualment. Una forma de fer Teaming és aportant 1 € de la nòmina de cada treballador que vulgui col·laborar voluntàriament. El resultat és que l’aportació d’una quantitat simbòlica i voluntària, poc significativa per totes les butxaques (1€ al mes), es transforma en un valuós ajut permanent per a Nexe Fundació. A més a més, algunes empreses sensibilitzades donen un valor afegit a l’aportació dels seus treballadors i doblen la quantitat. És a dir, que si entre els treballadors s’han recollit 2.000 euros, l’empresa afegeix una aportació pròpia de 2.000 euros. Aquesta forma de col·laborar implica conjuntament l’empresa i els treballadors, és un treball en equip. Organització d’iniciatives solidàries Els treballadors de la teva empresa poden optar per ser creatius i organitzar les seves pròpies iniciatives per aconseguir diners i col·laborar amb els nens amb pluridiscapacitat de Nexe Fundació mentre es diverteixen amb el grup solidari. Exemples:

• Comprar el llibre Mimi i la girafa blava (edicions en català i castellà)
      • Donar l’import del regal de Nadal al projecte de Nexe Fundació
      • Fer un partit de futbol i cobrar entrada
      • Organitzar una barbacoa o una festa i animar els teus amics a col·laborar en la iniciativa
      • Organitzar una cursa de bicicletes, de patins o una passejada, i cobrar la inscripció
      • Convèncer el teu entorn que destinin part dels regals de comunió, casament… per donar suport econòmic a Nexe Fundació
      • Fer un bingo popular
      • Fer una porra solidària
      • Fer un mercat de segona mà i recollir diners per a Nexe Fundació

Sigues creatiu i impulsa la teva pròpia iniciativa solidaria! Proposa’ns una idea: Formulari

Teaming

Fes Difusió

La teva col·laboració és fonamental per donar a conèixer la nostra feina a més gent cada dia i aconseguir que se sumin al nostre esforç. Com ho pots fer? Xarxes socials. Nexe Fundació té presència oficial a les principals xarxes socials. Pots seguir-nosConvida als teus amics a visitar la nostra web. La teva recomanació serà molt més efectiva que una campanya de publicitat. Una bona manera de fer-ho és enviant una notícia de Nexe. Veuràs que a la part superior de cada notícia tens diverses opcions. Una d’elles és «Enviar a un amic» per correu electrònic. Una altra és «Share», per compartir a les xarxes socials.

Nexe Fundació té presència oficial a les principals xarxes socials. Pots seguir-nos.