Nexe Fundació se suma al dia sense cotxes

El divendres, 22 de setembre, es celebra el Dia sense cotxes a Barcelona amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’aire. Entre les activitats que es faran a Gràcia, destaquen les accions lúdiques que han organitzat diverses entitats, com ara NEXE FUNDACIÓ.

Dins el projecte d’escola verda, l’escola bressol LES GIRAFES BLAVES de NEXE FUNDACIÓ,  participa a l’activitat al carrer Cardener. Farem una gimcana per racons de psicomotricitat, de pintura, de teles i d’experimentació amb tots els infants de l’escola. L’objectiu és poder donar també visibilitat al projecte d’atenció especialitzada per als infants amb pluridiscapacitat que desenvolupem a la Fundació i que els nostres petits gaudeixin d’un dia al carrer sense cotxes.

Creiem que és una molt bona oportunitat per a que ens visiteu, gaudir d’un matí amb les nostres girafes blaves i coneixeu de primera mà què fem a Nexe Fundació.

Dia: 22/09/2017
Horari: de 10h a 11.30h
Lloc: Carrer cardener (cantonada carrer de l’Escorial)

Més informació sobre les activitats programades per l’ajuntament de Barcelona: https://mobilitat.ajuntament.barcelona.cat/ca/setmana-mobilitat